Організація презентацій

Організація презентацій – це непроста, клопітка, затратна, але й водночас цікава справа, яка вимагає від організатора креативності, творчості, зібраності, пластичності в пошуку та самовіддачі.

Презентація надзвичайно важлива для підприємств, компаній, які хочуть завоювати прихільність людей та зацікавити своєю продукцією і організувати ділове партнерство. У підготовці до презентації підприємства важливо чітко та логічно обдумати її структуру, мету, завдання та весь процес організації. Важливо надати гарну та влучну назву, що зацікавить гостей презентації, адже це перше, на що люди звертають увагу. Далі необхідно продумати етапи організації проведення презентації.

Перше – зустріч гостей презентації. Тут Ваша фантазія не обмежується жодними рамками, і зустріч залежить від мети, завдання організації, презентаційної продукції. Наступний етап – вступне слово організаторам. Організатори мають повідомити про мету презентації, про підприємство чи компанію, що її виготовляє тощо. Далі слідує сама презентація. Тут теж варто продумати про якісну організацію. Презентація має бути яскравою, динамічною і водночас загадковою. Вона повинна зацікавити гостей, викликати запитання. Важливо підтримувати із публікою діалог та працювати на одній хвилі. Після презентації слідує неформальне спілкування. Дуже добре, якщо це спілкування буде стосуватися презентації, її обговорення, можливо обговорення організації презентацій майбутніх,  бесіди про можливе партнерство чи конкрентно про продаж товару чи продукції.

Також, під час організації презентації важливо врахувати ряд факторів: вибір місця презентації, аби воно відповідало темі заходу; вибір часу презентації, аби залучити чим по-більше гостей, та можливих партнерів; залучення інформаційно підтримки – сюди входить організація рекламних матеріалів, та зв’язків із ЗМІ; організація фото та відео зйомки. Це Вам знадобиться як для звітності, а також для рекламного матеріалу: презентаційні буклети, брошури, в яких би подавалися характеристики продукції, інформація про саме підприємство, контакти. Не забудьте про розважальну програма для гостей презентації, важливо надати можливість гостям відпочити та обдумати саму презентацію, та отриману на ній інформацію.

Для успішної презентації власного товару, вкладіть у виступ якомога менше опису і якомога більше суті. Починаючи з історії виникнення ідеї (якщо ваш продукт унікальний, чи покращений), закінчуючи порівнянням з аналогами і підкресленням ваших переваг над ними, та описом користування вашим продуктом, застосовуйте короткі та влучні фрази так, щоби кожне із речень пробивало слухачів наскрізь, залишаючи свій інформаційни відбиток у свідомості.

Вважається, що найбільший геній в організації презентацій – видатний Стів Джобс і його компанія Apple. Відео з однієї із презентацій продукту  Apple, пропонуємо вам переглянути і оцінити високу організацію та ідеальність підготовки до презентації самим:

Залишити відповідь