Публічний виступ

Публічний виступ, як ніщо інше потребує чіткої, конкретної і детальної організації. Такий виступ, в залежності від обставин, може стати візитною карточкою ваших організаційних якостей, як організатора. Не важливо, це публічний виступ перед батьками учнів, чи публічний виступ на мітингу, Вам, як людині, якій довіряють мікрофон, потрібно грамотно і зрозуміло донести до публіки свій “меседж”, ту суть, заради якої Ви й проводите публічний виступ.

Потрібно пам’ятати, що люди, які Вас слухають – потребують отримати від Вас щось нове. А тому будуйте свою промову так, щоб окрім сухої теорії, люди почули і приклади з практики. Коли Ви розкажете по темі виступу якусь історію з життя, яка матиме логічний висновок – людям буде легше сприйняти Ваші слова, ніж якщо ця історія буде витягнена цитатою, яку дослівно, як автор, Ви й так не передасьте.

Організація публічного виступу також вимагає і певних правил. Це – інтонаційність висловлювання, жестикуляція, постійний контакт із залом. Навіть, якщо виступ побудований у вигляді монологу – не забувайте підштовхувати людей до ритовичних запитань, чи до усмішки від жарту.

Геній публічних виступів, про якого ми уже згадували в організації презентацій – Стів Джобс, при підготовці до публічних виступів, будував свій монолог за правилом “трьох історій”. Воно дуже просте і водночас дієве! Будь який виступ, щоби донести головну думку до слухача, повинен містити три історії, три тези чи три приклади, що цю думку пояснює. Наглядно як це діє пропонуємо переглянути на відео, а всім організаторам бажаємо терплячості і уважності у вивчені організаторського мистецтва.